Vojta Dudek hodnotí své partie

28.10.2015 14:19

1. partie: Píše J. 1230 – Dudek V. 1470

Hrála se skandinávská, na kterou jsem se těšil. Nálada mě přešla po 10 tazích, kde jsem udělal chybku, která zaváněla prohrou. Ale soupeř to přehlédnul a zahrál pouze pěkný útok, který bohužel pro mě skončil špatně, takže jsem po 27 tazích podepsal soupeři partiář.


2. partie: Dudek V. 1470 – Ďuriančik M.1178
Hrála se Nimčovičova hra - Jf3 a b3- hrálo se podle teorie, ale soupeř přišel ve 20. tahu o pěšce a pak čelil velkému tlaku, který nevydržel, a přišel o další dva pěšce a pak se po 10 tazích vzdal.


3. partie: Matějíček V. 1169 – Dudek V. 1470
Soupeř na mě zahrál dámský gambit a já jsem mu na to odpověděl Benonim. Soupeř to zahrál velice špatně a ztratil po 11 tazích pěšce v centru, ale já jsem toho nevyužil. Soupeř mi zahrál velice pěkný tah, který nebyl vítězný, ale já jsem neviděl obranu, tak jsme opakovali tahy a skončilo to remízou.
 

4. partie: Dudek V. 1470. – Langmajer J. 1290
Jako vždy jsem hrál Nimčovičovu hru. Soupeři dělají skoro pořád stejné chyby, tenhle kluk ji taky udělal. Hráli jsme normální zahájení, ale pak přišel o pěšce na b7 a o figuru, pak jsem měl hezký útok a obětoval věž a dal mat.
 

5. partie: Němeček.P.1349. -Dudek.V.1470
A zase jsem měl černé a hrál jsem portugalskou variantu a soupeř do ní vletěl. Hrál celkem nesmyslné tahy, které mi pomohly k rychlé výhře v 25 tazích.

6. partie: Dudek V. 1470 – Jun R.1659
Konečně jsem se dostal na online, ale bohužel jsem měl bílé. Když si to tak vezmu, tak já měl svoje splněno, a to, že jsem si zahrál na onlinech, byl pro mě velký úspěch. Chtěl jsem tam zůstat ještě aspoň ještě jednu partii, zahájení se mi velmi povedlo. Soupeř nehrál tak dobře, a přesto mu to bohužel stačilo k tomu, aby mě porazil. Mohl jsem získat pěšce, ale stál bych podezřele, tak jsem dámou uhnul dozadu a pak už jsem se jenom vezl na lopatě.

7. partie: Flajšman P.1409 – Dudek V.1470
Tato partie se mi povedla asi stejně jako ta pátá, soupeř neprohrál v 25. tahu, ale v 31. Vlítl mi do portugalské varianty a ztratil figuru a pak dostal čočku.


8. partie: Dudek V.1470 – Švejk M.1420
Tato partie je pro mě velmi poučná, protože jsem pochopil, proč nenabízet remízu ve 13. tahu. V tomto tahu jsem ji nabídl, protože jsem nevěděl, co mám hrát, ale soupeř ji nepřijal. A za dva tahy byl prohraný a mohl to vzdát, takže jsem měl velké štěstí, ale hold to se někdy stává.
 

9. partie: Husa.D.1449 - Dudek.V.1470
Tato partie byla moje nejhorší, protože jsem vlítl do jedné varianty skandinávské. Byl jsem prohraný po 5. tahu, ztratil jsem figuru a dva pěšce, ale aspoň vím, jak se ta varianta hraje. Mohl jsem postoupit na Mistrovství ČR, kdybych tu variantu uměl, ale na kdyby se v této skvělé hře nehraje.
 

BTW: díky, Karle, že jsi mě naučil portugalskou.

Doufám, že příští rok se taky dostanu zase do Harrachova, na toto místo nikdy nezapomenu, ani na trenéra, který mě nenaučil variantu, protože si myslel, že ji nikdo nehraje.
 

Turanjový bulettin s některými partiemi k přehrání.

Díky všem.

-Vojta Dudek-
 

—————

Zpět


Diskusní téma: Mistrovství Čech mládeže 2015

Datum: 20.11.2022

Vložil: AynRon

Titulek: Are you 18? Come in and don't be shy!

Welcome to the world of adult Dating loveawake.ru

—————

Datum: 29.02.2020

Vložil: Cosmonaut

Titulek: Help me fly into space!

Hello! Please help me with a flight into space!
I want to fly into space but I have no money.
Please send me cryptocurrencies Bitcoin, my wallet:
1C4TnxWHDfjH4hyk1sziGapyTHAVBfnJ6A
Fly into space the dream of my life!
My fate is in your hands. Thanks!

—————